פרק 1 - הקדמה וצעדים ראשונים
פרק 2 - משתנים ואופרטורים
פרק 3 - מרחב הזיכרון בפייתון
פרק 4 - תנאים
פרק 5 - לולאות
פרק 6 - מחרוזות
פרק 7 - רשימות
פרק 8 - טאפל (tuple)
פרק 9 - set
פרק 10 - מילון
פרק 11 - פונקציות
פרק 12 - פונקציות מיוחדות ומודולים בסיסיים
פרק 13 - פונקציות מסדר גבוה
פרק 14 - אקראיות במחשב ושגיאות בתוכנית
פרק 15 - ייצוג מספרים בבסיסים שונים, מספרים בינארים מכוונים, מספרים ממשיים וטקסט
פרק 16 - חישובים נומריים
פרק 17 - שורת הפקודה - CMD
פרק 18 - טיפול בשגיאות זמן ריצה (Exceptions)
פרק 19 - קבצים
פרק 20 - סיבוכיות
פרק 21 - רקורסיה
פרק 22 - Memoization
פרק 23 - מיון וחיפוש
פרק 24 - תכנות מונחה עצמים OOP - מחלקות ואובייקטים
פרק 25 - תכנות מונחה עצמים OOP - ירושה ופולימורפיזם
פרק 26 - רשימות מקושרות
פרק 27 - מחסנית (Stack)
פרק 28 - תור (Queue)
פרק 29 - עצי חיפוש בינאריים
פרק 30 - ספריית NumPy
פרק 31 - מבוא לעיבוד תמונה ותמונות דיגיטליות באמצעות ספריית NumPy
▼
פרק זה מותאם ללומדים עיבוד תמונה באמצעות ספריית NumPy. קיים פרק אחר המותאם ללמודים עיבוד תמונה באמצעות ספריית PIL.
פרק 32 - תרגילים ברמת מבחן
פרק 33 - גנרטוטרים (Generators)
▼
פרק זה לא נלמד בכל מוסדות הלימוד.
עבור מוסדות שאינם לומדים את הפרק - הפרק נוסף לקורס כהעשרה בלבד ועשוי לתרום לכם בהמשך דרכם המקצועית.
פרק 34 - איטרטורים (Iterators)
▼
פרק זה לא נלמד בכל מוסדות הלימוד.
עבור מוסדות שאינם לומדים את הפרק - הפרק נוסף לקורס כהעשרה בלבד ועשוי לתרום לכם בהמשך דרכם המקצועית.
פרק 35 - בונוס - טיפים וטריקים בפייתון, נושאים שונים בהנדסת תוכנה
▼
נושא זה ניתן כהעשרה לקןרס והוא אינו חלק מהחומר למבחן או הסילבוס.